Cara Nak Berniaga Online Yang Berkesan

Muat turun halaman 1-48 di AnyFlip. Tapi Kalau luar Dari bidang ya saya.


1

Baca versi flipbook dari NOTA KOMSAS TINGKATAN 4.

. Saya kongsikan lagi 7 cara promosi yang boleh anda lakukan untuk promosikan lagi kedai dan produk anda di Shopee. Selama 3 tahun berbisnes tak pernah saya capai jualan RM50 ribu sebulan. Namun dalam ebook bonus ini.

Di dalam ebook utama saya sudah kongsikan 4 cara promosi. Bagi saya berniaga tanpa ilmu adalah memenatkan kerana tetap ulang kesilapan yang sama. Kesemua 7 cara yang saya tunjukkan ini adalah kaedah promosi percuma tetapi ianya tetap berkesan.

Berkebolehan mengaplikasi kaedah pembelajaran dan pengajaran yang berkesan. Email protected email protected. Malah jumlah jualan untuk tahun 2020 pula hampir mencecah RM200 ribu dengan ilmu yang telah saya pelajari.

Data yang dikutip daripada responden melalui borang soal selidik yang telah diedarkan akan memudahkan pengkaji untuk menganalisis pendapat responden terhadap pembelian hasil-hasil pastri dan kek melalui aplikasi dalam talian di Roti Cikedut dan Kek Marhana Daud Enterprise di Kampung Banghuris Sepang Selangor. Norashidah_aris menerbitkan NOTA KOMSAS TINGKATAN 4 pada 2020-03-23. Kalau masih tak faham cara nak mohon nak ketahui lanjut bukti-bukti yg bakal dinilai oleh PP-PPT anda boleh juga ikuti kursus induksi PP-PPT pada 5-6.

930 Borang soal selidik yang. Disebabkan niat yang nak bantu suami saya nekad berniaga dan upgrade ilmu. Saya cuma berniaga kecil-kecilan Dari rumah jika Ada tempahan.


1


Nak Berniaga Dari Rumah Ini 21 Idea Bisnes Dari Rumah Home Photo Wall Small Shop


1


1

Post a Comment

0 Comments

Ad Code